BOOS
BOOS

 

مهم نیست که دلت دریا باشه یا برکه ، مهم اینکه که نذاری کسی توش جیش کنه !!!
.

الهی دورت بگردم !!! ولی با کدوم بنزین ؟
.

مشترک گرامی شما برنده ی یک دستگاه ماکسیما شده اید ! لطفا جهت اطلاعات بیشتر به سایت شتر درخواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید !!!
.

خواستم جونمو فدات کنم ، با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟؟؟
.

چند روزه ایرانسل اس ام اس نداده ، خیلی نگرانشم ! کسی ازش خبر نداره ؟
.

با سلام ! میخواستم بدونم از این هفته تا اون هفته ، رو هم رفته چقدر رفته !
.

### ۰<-< ####
هی ! این کارو نکن ! از روی ریل بلند شو ! تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی ! صبور باش !
.

۰#####>==<#####
فکر کردی الان میگم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم ؟ اگه گوشیتو ۹۰ درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم !!!
.

بالاخره راهی برای آدم شدن کشف شد ، لطفا زیاد کنجکاو نشو چون تو یکی آدم بشو نیستی !
.

شاعر میگه :
چیه ؟؟؟ خیلی برات مهمه که شاعر چی گفته ؟ اگه سر درسِت هم اینقدر سمج بودی ، الان دکتر مهندس شده بودی !
.

اگه خسته ای : به من تکیه کن ! اگه تنهایی : بیا پیشم ! اگه بی پناهی : پناهتم ! اگه پول میخوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !!!
.

تو را به اندازه ساعتهایی که به عکست نگاه میکنم دوست دارم !!!
از طرف عاشق دل خسته ات ، کور مادرزاد
.

سلام ! الان توی بیمارستانم تصادف کردم ، شونم شکسته ! نمیخوام خونه باخبر بشن ، پول داری یکم برام بفرستی شونه بخرم باهاش موهامو شونه کنم ؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت19:30---23 مهر 1390
salam matalebeton kheyli bahl bood khodayish hal kardam khosh hal misham be vebe mn ye sari bezanid

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 23 مهر 1390برچسب:اس ام اس وجملات سر کاری, توسط سامان